Jobs

 

I. POLYVALENTE ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING (M/V)

 

Wat gaat u doen?

  • Documenten ontvangen en controleren;
  • Gegevens bekomen;
  • Gegevens en/of documenten opmaken op basis van notities;
  • Eenvoudige overzichtsdocumenten opmaken op basis van notities;
  • Documenten klasseren en archiveren;         
  • Databases up-to-date houden;
  • Documenten opmaken en verdelen;
  • Dossiers opmaken en/of updaten;
  • Specifieke activiteiten opmaken;
  • Klanten, bezoekers of leveranciers verwelkomen, ontvangen en informeren;
  • De post (papier en elektronisch) ontvangen, filteren en verdelen;
  • De post in enveloppes stoppen en waken over de verzending ervan;
  • Binnenkomende telefonische oproepen ontvangen en filteren;
  • De opvolging van de binnenkomende oproepen verzekeren;
  • Uitgaande telefonische oproepen verzorgen;
  • Raadgeven over producten en diensten;
  • Dossiers beheren;
  • Alle types documentatieonderzoek verzorgen;
  • De voorziening van kleine kantoormateriaal- en benodigdheden verzekeren.

Wat bieden we u aan?

  • Marktconform salaris met o.a. laptop, GSM, maaltijdcheques, …;
  • Multiculturele werkomgeving;
  • Uitstekende carrièrekansen;
  • Werken in een bedrijf dat draait om traditie, new management, vakmanschap e.d., en dit alles in een groene omgeving.

Wat verwachten we van u?

  • U spreekt Nederlands en beheerst het Frans en het Engels;
  • U heeft een zeer goede kennis van Microsoft Office;
  • U respecteert de overeengekomen uurroosters;
  • U reageert snel, kalm en zelfbeheerst op onvoorziene omstandigheden;
  • U past strikt de geldende veiligheids- en hygiëneregels van de onderneming toe;
  • U respecteert de deontologie en past het reglement en de instructies strikt toe;
  • U brengt een positief imago van het bedrijf naar voren;
  • U integreert zich gemakkelijk in de werkomgeving;
  • U blijft op de hoogte van de evolutie van ons beroep / onze sector;
  • U communiceert gemakkelijk;
  • U houdt u aan de bedrijfsdoelstellingen;
  • U werkt gestructureerd en scherp;
  • U verzamelt en verwerkt gestructureerd gegevens;
  • U vat informatie samen en stelt deze duidelijk voor;
  • U bent in staat om fouten bloot te leggen en deze te verbeteren;
  • U bent in staat om oplossingen te vinden voor eenvoudige problemen (en nog beter voor moeilijke problemen);
  • U respecteert de confidentialiteit;
  • U bent een voorbeeld van beleefdheid en hoffelijkheid.

Interesse?

Stuur uw CV en motivatiebrief naar Fatima Rejraji // frejraji@basin.be // +32 479 20 02 42.

 

II. TECHNISCH-COMMERCIEEL ACCOUNT MANAGER (M/V)

 

Om onze klanten beter te bedienen zijn we ook op zoek naar een Account Manager die:

- de relaties met ons bestaand cliënteel van schrijnwerkers, parketteurs, meubelfabrikanten, interieurbedrijven, … beheert;
- een dealernetwerk uitbouwt in Vlaanderen & Nederland, meerbepaald groothandels voor professionele vakmensen en doe-het-zelf zaken.

Profiel:

- U spreekt vloeiend Nederlands en beheerst het Frans en Engels;
- U heeft reeds gewerkt met Microsoft Office;
- Idealiter heeft u minimum 5 jaar aan technisch-commerciële ervaring in de houtsector (lijmen, vernissen, oliën en beitsen);
- OF heeft u een succesvolle ervaring met het uitbouwen/onderhouden van een distributienetwerk in de groothandelsector, dit zowel voor vakmensen en doe-het-zelf zaken als voor particulieren;
- OF heeft u een bijzondere motivatie op dit gebied;
- U heeft een professionele, sociale en vriendelijke attitude met een natuurlijk talent voor customer service;
- U onderhandelt graag, kunt autonoom werken maar heeft ook teamspirit, bent gestructureerd en oplossings-/resultaatgericht;
- U analyseert de concurrentie en rapporteert rechtstreeks aan de directie.

Aanbod:

- Marktconform salaris met o.a. bedrijfswagen, laptop, GSM, maaltijdcheques, tankkaart, … ;
- Werken in een bedrijf dat draait om traditie, new management, vakmanschap e.d., en dat alles in een groene omgeving;
- Multiculturele werkomgeving;
- Uitstekende carrièrekansen;
- Buitenlandse klanten bezoeken (wereldwijd);
- Variabel uurrooster;
- Contract van onbepaalde duur (na een proefperiode van 6 maanden).

Interesse?

Stuur uw CV en motivatiebrief naar Fatima Rejraji // frejraji@basin.be // +32 479 20 02 42.